środa, 28 marca 2012

Adsense Publisher Toolbar

Wielu webmasterów posiada na swoich stronach reklamy Google AdSense. Pewnie wiele razy denerwowało was gdy musieliście się logować po raz kolejny do konta AdSense by sprawdzić zarobki z dnia dzisiejszego. Adsense Publisher Toolbar to oficjalne rozszerzenie od Google dla Chrome, dzięki któremu w natychmiastowy sposób sprawdzimy stan naszego konta AdSense. Wystarczy kliknąć w ikonkę rozszerzenia by pojawił się stosowny pop-up.
Co więcej rozszerzanie między innymi pokazuje nam ile dodatkowych reklam możemy wstawić na daną podstronę, tak by to było zgodne z regulaminem AdSense.

Polecam każdemu, kto zarabia w AdSense i chce mieć po ręką swoje zarobki. Do pobrania stąd.

3 komentarze:

  1. Jeśli ktoś chce zarabiać na swojej stronie to jak najbardziej takie działania faktycznie mogą nam przynieść jakieś efekty. Ja jednak jestem bardziej zwolennikiem tego, aby moja firma była rozpoznawalna. Właśnie dlatego również zdecydowałem się na influencer marketing http://dochodmarzen.pl/kim-jest-influencer-i-na-czym-polega-influencer-marketing/ gdyż dla mnie jest on ważny.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja nie znam tych rozwiązań, ale jestem ostatnio bardzo zaciekawiony działaniem kampanii push. Tym bardziej, że jak czytałem na stronie https://push-ad.com/blog/segmentacja-klientow-kluczem-do-sukcesu-kampanii-web-push/ to faktycznie te rozwiązania są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie na tych sprawach póki co jeszcze się nie znam, ale najbardziej na ten moment jestem zainteresowany kwestią strategii w social mediach. Niezwykle spodobał mi się artykuł https://www.itselect.pl/marketing-internetowy/strategia-na-social-media-jak-powinna-wygladac gdzie właśnie ten temat doskonale opisano.

    OdpowiedzUsuń